Sabtu, 25 Jun 2011

Majalah Karisma No 13 Mei 2011 & No 14 Mei 2011

Lama sudah aku inda membaca Majalah Karisma. Majalah yang padat dengan informasi music dan aktiviti dunia metal. Last week aku ke Miri. Aku bali la majalah atu. No 13 cover band SUFFERCATION (sebelum atu SUFFOCATION). Band yang pernah aku interview dalam zine Schizophrenia issue 1 1991. Masa atu durang masih pakai nama SUFFOCATION. Nanti aku poskan cover demo durang masa aku membali dari dari durang dulu. Dalam nya ada memuatkan review/artikal pasal IRON MAIDEN di Singapore, LANGSUYR, DEMONIC RESURRECTION etc….No 14 cover band thrash metal lama DEATH ANGEL yang pernah menguncang dunia thrash metal 80an. Sudah ku meliat durang baru ku ingat aku ada album durang lama The Ultra-Violence yang keluar tahun 1987. Album durang yang lain aku inda berapa la. Dalamnya macam biasa la banyak review/artikel…and ada poster Battle Of The Band 1986 yang original…punca ku jadi metaller….hahaha!!

Macam si Banar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan