Sabtu, 25 Jun 2011

MALAYSIAN DEATH METAL 2008

VCD Malaysian Death Metal 2008

2 minggu lapas aku ke KL sama family ku. So, aku inda leaskan peluang meliat/membali barangn metal…hehe. So, aku ke Pertama Kompleks. Di sana ada dua buah kadai yang aku singgah. Satu kadadi Accoustic Music and satu sagi eerrr aku lupa nama nya. Lau nda silap Music Store saja…kala nda silap ku la. OK, so aku tajumpa satu VCD namanya Malayisan Death Metal 2008. Bila kumain…siok la. Band yang main gig dalam VCD atu ada Sembilan buah macamband AKAREN, IN TORMRNT, BILHARZIA, NECROTIC CHAOS, INCARCERATE, SPYROSIX, INNARDS DECAY, SICKSOCIETY dan CARDIAC NECROPSY band dari Singapore. Semua band-band yang dimuatkan dalam VCD ani dirakam dua buah lagu saja. Yang paling aku suka dalam VCD ani band yang ku minat la, NECROTIC CHAOS. CARDIAC NECROPSY jua siok. Mostly band yang main dalam VCD ani memainkan music goredeath metal. Tapi apa-apa pun aku puas la meliat VCD ani. Liattha gambar ku macam si banar ah…hahahaha!



Abis membuang daki di Sunway Lagoon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan